Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от sudo Покажи съобщение
    Нямам нищо против колите на газ. Но да търсиш бюджетно решение във V6 е леко странно, нито поддръжката на V6 е като на редови 4 цилиндров, а разхода му е 20+/100 км което по сегашните цени е 25лв/100 км. Настоящия ми 1.6 TS гори 10/100 бензин което е точно 25лв/100.
    Отново съм съгласен.
    V6 двигателите не са правени за хора, които търсят бюджетни решения. Ако търсиш бюджетно решение - купуваш си дизел.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • Каква е разликата в поддръжката на 3.2 бензин и 2.4 дизел?

      Разхода го махаме като фактор. Да речем че 3.2-ката е с газ, което на практика означава почти еднакви пари за 100км. 2.4-ката градско да я смъкнете до 8.5-9, това прави средно към 25лв за 100км. 3.2-ката ако харчи 18 газ - това прави 25лв ако газта я смятаме по 1.40лв.

      Става въпрос за потенциални ремонти: съединител, ангренаж, турбина, дюзи и т.н. Окачването е едно и също, ламарините са еднакви. При коли на 200 000км и отгоре излиза, че уж по-мощната бензинова излиза по-тънкаж от дизел. И имайте предвид, че на Алфите дизелите са с евтина поддръжка. Тва немския дизел в какви приключения може да те вкара. Да не говорим, че при 3.0 TDI например една дюза ти е 1000ка и отгоре.
      Last edited by ShoxXx; d.m.y г., 13:57.
      www.facebook.com/workshox

      Comment


      • А стойността на монтажа на газова уредба на шестак?
        А поддръжката и проблемите, които създава още една горивна система?
        А заетия багажник?
        А това, че плащаш данък за 200 коня, а караш 150?
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • Много зависи от това каква е колата, която се сравнява съответно с дизелов и бензинов мотор. Газовата за 6 цилиндъра излиза около 1400-1600лв и то никак не лоша, саморегулираща се през OBD. Имай предвид обаче, че много често бензиновите са по-евтини от дизелите, така че като сложиш газова и нещата се изравняват. Колко GT-та имаше 3,2-ки, които бяха по-евтини от 1.9-тки? Багажника си е същия, ама оставаш без резервна гума - по-добрия вариант. И двете неща си имат + и -, но разликата според мен не е толкова фрапираща и го казвам от позицията на човек, който дълго време търсеше читав и подходящ дизеляк семейна кола и после си купих харчеща бензинова, защото сметката излезе в полза на бензина.
          www.facebook.com/workshox

          Comment


          • Е па колко гори рено 5,че го определи като харчещо или тетия рена с S4 мотор си харчат викаш.... не се сдържах сори
            Иначе относно спора,ако не попаднеш на читав дизел,то си обречен да сипваш пари в кладенец,при което съм съгласен че бензина е по-оферта като се газифицира (кадърно) и си караш като пич. А това колко коня умират си звиси от газовото и от майстора му , моята кола ,като за газифициране с БГ софтуер (фобос) без проблем си прави 210-220 на газ като осезаема разлика в тягат има само нагоре баир при ниски обороти и то понеже си я познавам доста добре
            Last edited by don_pepone; d.m.y г., 18:48.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • от страни много лесно се коментира
              от 3год карам ГТ селеспид няма нищо от това за което пишете
              alfa GT q4 GTB 2268 VKLR Black Line
              alfa GT selespeed Edizione sportiva
              alfa GT 1.9jtd
              lancia tesis 2.0 20v turbo
              alfa brera 2.4 jtdm
              Audi A4 cabriolet
              VW Beetle cabriolet 1.8 turbo 300+++
              sigpic
              bySpaghetti PerformanceGarage

              Comment


              • @ don_pepone Явно май само аз си мисля, че заблуждавам някой с т'ва Рено 5.

                @ alfa20 изключения винаги има. В крайна сметка ако си увелил читава бройка, защо не.
                www.facebook.com/workshox

                Comment


                • Хаха, бая хранене върху ГТ-то...който си има брАда си има и гребен, ама сметкаджийството в Бг надхвърля нормите, което го отдавам на цялостната ситуация в държавата ни, нищо лично .

                  Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
                  Alfa Romeo GT '04 2.0 JTS Selespeed Distinctive
                  Alfa Romeo 156 '98 1.8 T Spark - EX

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    Е па колко гори рено 5,че го определи като харчещо или тетия рена с S4 мотор си харчат викаш.... не се сдържах сори
                    Иначе относно спора,ако не попаднеш на читав дизел,то си обречен да сипваш пари в кладенец,при което съм съгласен че бензина е по-оферта като се газифицира (кадърно) и си караш като пич. А това колко коня умират си звиси от газовото и от майстора му , моята кола ,като за газифициране с БГ софтуер (фобос) без проблем си прави 210-220 на газ като осезаема разлика в тягат има само нагоре баир при ниски обороти и то понеже си я познавам доста добре
                    То не е важно колко вдигаш, а за колко ГИ вдигаш!
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                      Много зависи от това каква е колата, която се сравнява съответно с дизелов и бензинов мотор. Газовата за 6 цилиндъра излиза около 1400-1600лв и то никак не лоша, саморегулираща се през OBD. Имай предвид обаче, че много често бензиновите са по-евтини от дизелите, така че като сложиш газова и нещата се изравняват. Колко GT-та имаше 3,2-ки, които бяха по-евтини от 1.9-тки? Багажника си е същия, ама оставаш без резервна гума - по-добрия вариант. И двете неща си имат + и -, но разликата според мен не е толкова фрапираща и го казвам от позицията на човек, който дълго време търсеше читав и подходящ дизеляк семейна кола и после си купих харчеща бензинова, защото сметката излезе в полза на бензина.
                      Семейната ти кола не беше ли 2.5 ТДИ?
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • До един момент беше. И колкото и да е странно бях много доволен въпреки всеобщото мнение за 2.5 TDI, но когато човек почете и подбира правилно, няма да е редовен в сервизите. Иначе малко преди Коледните празници си направих подарък.
                        Last edited by ShoxXx; d.m.y г., 22:53.
                        www.facebook.com/workshox

                        Comment


                        • Здр.колеги бихте ли споделили мнение относно тази обява,за което ви благодаря...До сега не сам имал Алфа но много бих искал да се сдобия с читава 147.Спрял сам се на 1.9 JTD 116 к.с....приемам също така и предложения от колеги във форума.Бюджет до 4500лв
                          http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=5cciy8
                          Last edited by tynata2; d.m.y г., 23:07.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                            До един момент беше. И колкото и да е странно бях много доволен въпреки всеобщото мнение за 2.5 TDI, но когато човек почете и подбира правилно, няма да е редовен в сервизите. Иначе малко преди Коледните празници си направих подарък.
                            Със здраве да си караш подаръка. Можеш и да споделиш подробности.
                            Иначе си първият човек, който казва, че е бил доволен от 2.5 ТДИ.
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • Кара я жена. Това е плюс за това, че едва ли е много юркана колата, но е минус, тъй като голяма част от жените не подбират дупките. Всичко е много относително де. Може и да е точно обратното.

                              Отпред няма изместени фуги, което значи, че не е имала сериозен удар, но колата е доста гола като пушка. Дори е с пластмасовия волан и топка за ск. лост, няма кожа, няма климатроник и темпомат ясно, че няма.

                              Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                              Със здраве да си караш подаръка. Можеш и да споделиш подробности.
                              Иначе си първият човек, който казва, че е бил доволен от 2.5 ТДИ.
                              2.5 е известен с това, че си "яде валовете", само че това са първите поколения. След това се появява версия 163 коня и дори при последните 180 коня този проблем е решен. Минус остава ГНП-то, но там има ремонтни комплекти и се оправят нещата за едни 200-300лв макс. Доста почетох, търсих 2 месеца и накрая попаднах на една доста добре поддържана с доста екстри без кожа и я взех. За малко повече от година и 15000км смених лагер главина 100лв и преден десен кормилен накрайник 35лв. Другото е консумативи. Изпадат и такива коли. Просто търпение и четене му е майката.

                              Иначе за подаръка, който си направих бих се похвалил с удоволствие, но марката не е италианска и рискувам да се заформят някакви заяждания. Мисля го още.
                              Last edited by ShoxXx; d.m.y г., 23:04.
                              www.facebook.com/workshox

                              Comment


                              • 147 jtd

                                Ето една изгодна оферта за 147-ца,днес я видях на живо и е доста запазена,момчето е на зор...
                                http://prodavalnik.com/alfa-romeo-147-i39407405
                                Let those Germans dream on about Alfa Romeo

                                Comment

                                Working...
                                X